søndag den 19. maj 2013

Tid til krukker og små havefolk

Endelig kom dagen, hvor jeg turde tage mine små havefigurer frem, uden at skulle bekymre sig om frostskader.
















 Den frække trold er efterhånden lidt medtaget, men haven er ikke den samme uden ham.



Samtidig fik jeg plantet lidt sommerblomster.






I Plantorama fandt jeg noget engelsk græs. Og straks vågnede billeder af Vendsyssel og vestkysten op i mit hjerte. Det kunne jeg selvfølgelig ikke sidde overhørigt, og det er da dejligt med lidt "hjemligt" i indkørslen.






Og så er vores flotte japanske kirsebærtræ i blomst. Hvert år bliver jeg helt bjergtaget af dens skønhed. Desværre står den jo ikke så længe, så synet skal nydes mens det er her.



Har I også små figurer og krukker i haven?



































































































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar